جدید مقالات

پشتیبانی فنی وب سایت

شما وب سایتی طراحی کرده اید یا با خرید قالب وردپرس قصد راه اندازی وب سایت خودتان را دارید. اگر شما قبلا با وردپرس کار کرده باشید یا برنامه نویس باشید می دانید که چه کاری باید انجام دهید در غیر این صورت به پشتیبانی فنی وب سایت احتیاج دارید.

همچنین ممکن است شما قصد داشته باشید که با دیدن آموزش های مختلف در این زمینه کسب اطلاعات کنید که خیلی وقت زیادی از شما خواهد گرفت.

با این حال اگر قبلا کاری مشابه طراحی وب سایت انجام نداده باشید شاید ندانید از کجا باید شروع کرد پس با خدمات پشتیبانی فنی وب سایت وب پناه همراه باشید.

چرا به خدمات پشتیبانی فنی وب سایت احتیاج دارید؟

ممکن است با مشکلات پیچیده ای در نگهداری وب سایت و تغییرات وب سایت روبرو شوید و وقت کافی برای یادگیری انجام این تغییرات را نداشته باشید.

علاوه بر این پشتیبانی فنی وب سایت بیشتر از اطلاعات به تجربه نیازمند است که طی چندین سال کار کردن در این حرفه بدست می آید.

ممکن است با توجه به مشکلات مطرح شده از داشتن وب سایت منصرف بشوید، اما وب پناه با تجربه چندین سال در طراحی وب سایت و نگهداری آن در کنار شماست تا کسب و کارتان رونق پیدا کند.

چرا پشتیبانی فنی وب سایت وب پناه؟ هدف ما ارائه خدمات پشتیبانی در سریع ترین زمان و رفع اساسی مشکلات است. از چندین طریق می توانید با ما در تماس باشید، ارتباط از طریق صفحه ارتباط با وب پناه، تماس تلفنی، ایمیل، تلگرام، واتس آپ که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

علاوه بر این اگر سه ماه یا بیشتر از خدمات پشتیبانی وب پناه استفاده کنید ما چندین خدمت رایگان برای شما در نظر خواهیم گرفت:

  •  نصب قالب رایگان
  •  رفع اشکال سایت، رفع خطاها، کمک های شخصی، بهبود سرعت وب سایت، شخصی سازی های جزئی وب سایت.
  •  15% درصد تخفیف برای هر نوع خدمات و تغییرات سفارشی اساسی در سایت.

لطفا توجه داشته باشید موارد زیر شامل پشتیبانی می باشند:

 پشتیبانی امنیت وب سایت

امروزه امنیت در فضای مجازی یکی از دغدغه های اساسی کاربران می باشد که همواره در تلاشند که از سرقت اطلاعات خود جلوگیری کنند.

تیم وب پناه با تجربه چندین ساله در نگهداری وب سایت ها و سیستم مدیریت وردپرس بستر امنی را برای وب سایت شما فراهم می آورد که طبق چک لیست امنیتی اکثر موارد خطرناک را رفع می کند.

حتما می دانید که در مبحث امنیت هیچکس نمی تواند صد در صد تضمین بدهد اما ما تمام تلاش خود را در جهت امنیت وب سایت شما انجام میدهیم.

پشتیبانی تغییرات در وب سایت

طراحی سایت در مدت تعیین شده ای انجام می گیرد اما نکته حائز اهمیت به روز نگهداشتن سایت و انجام تغییرات کاربر پسند در سایت است که در طول زمان بتواند به درستی خدمات ارائه کند.

طراحی سایت نیز مانند سایر امور برای اینکه بتواند در طول زمان به درستی کار کند باید پشتیبانی لازم و کار آمد داشته باشد.

تیم وب پناه همواره برای انجام تغییرات دلخواه شما در دسترس است که این تغییرات در هر زمینه ای قابل انجام است مثل رفع عیوب سایت، کد نویسی اختصاصی برای قسمت های مختلف سایت، بروز نگه داشتن پلاگین های وب سایت وردپرسی، ایجاد تغییرات دلخواه و … .

پشتیبانی فنی وب سایت

وب پناه

این مقاله به کوشش هیئت تحریریه وب پناه تولید شده است. تک تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در آگاه سازی فعالان حوزه دنیای وب داشته باشیم.

آخرین مطالب:

دیدگاه (2)

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
  1. Profile Picture

    پارسا نیک مرام

    پشتیبانی یک سال سایت و هزینه هاست چقدر میشه؟ بحث امنیت وب سایتم تامین میکنید؟ بکاپ روزانه هم میخوایم امکانش هست؟

    • Profile Picture

      وب پناه

      پشتیبانی یک سال سایت با انجام کانفیگ امنیتی حدودا یک ملیون و پانصد و هزینه فضای میزبانی سایت بر اساس نیازتون تعیین میشه. بکاپ گیری به صورت روزانه برای مشتری انجام میشه و میتونه اینکارو کن.

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!