جدید مقالات

طراحی وب سایت وردپرسی

زمان زیادی است که در فکر راه اندازی وب سایت شخصی خودتان هستید؟ راه اندازی وب سایت به تنهایی فکر وحشتناکی است مخصوصا اگر شما متخصص نباشید و در این زمینه یعنی طراحی وب سایت وردپرسی هیچ پیش زمینه ای نداشته باشید.

نگران نباشید ما با کمک 130,000+  نفر متخصص وردپرس در تلاش هستیم که برای شما سایتی وردپرسی با تمامی امکانات را راه اندازی کنیم.

ما تصمیم داریم تا یک راهنمای کمل و جامع در مورد نحوه ایجاد وب سایت وردپرسی را با شما به اشتراک بگذاریم. این راهنما مناسب همه ی کاربران مبتدیست. اگر احتیاج به کمک داشتید می توانید با تیم متخصص وب پناه تماس بگیرید.

با وب پناه همراه باشید.

در قسمت ذیل یک مرور کلی از ابتدا تا انتهای مسیر راه اندازی وب سایت وردپرسی را خواهیم داشت:

  •  نحوه انتخاب نام دامنه و ثبت دامنه
  •  انتخاب هاست یا فضای میزبانی وب سایت شما
  •  طراحی وب سایت
  •  کمک به شروع راه اندازی کسب و کار آنلاین

قبل از هر صحبتی بهتر است نگاهی به سوالات متداول مشتریان بیندازیم:

برای داشتن یک وب سایت به چه چیزایی نیاز دارم؟

برای راه اندازی وب سایت وردپرسی حداقل به سه مورد زیر احتیاج است:

  • نام دامنه: مثل google.com یک اسم که شما و برندتان داخل اینترنت معرفی می شوید.
  • میزبانی وردپرس یا هاست – فضایی بر روی بستر اینترنت که اطلاعات وب سایت شما در آن قرار می گیرد.
  • 4-3 دقیقه مطالعه بخش های بعدی.

بهترین پلتفرم طراحی وب سایت در دنیا کدام است؟

وردپرس محبوب ترین پلتفرم سایت ساز جهان! تقریبا 28% کل وب سایت های اینترنتی را با وردپرس راه اندازی کرده اند که خود گویای محبوبیت این پلتفرم است.

یکی از بهترین مزیت های فوق العاده وردپرس نسبت به پلتفرم های دیگر این است که توسعه دهنده های زیادی در جهان بر روی وردپرس کار می کنند و اکثر ابزارهای مورد نیاز وب سایت را در قالب پلاگین طراحی می کنند.

حال با ارائه توضیحاتی در مورد تک تک این عناوین، شما عزیزان را بیشتر با این نکات آشنا می کنیم:

1- نحوه انتخاب نام دامنه و ثبت دامنه

قدم اول انتخاب یک نام دامنه مناسب و با معنی در مورد کار و حرفه ای است که در آن فعالیت می کنید! روال کار به این صورت است که کلمات مربوط به حرفه شما را داخل یک فایل ورد یادداشت می کنیم و یک لیست از دامنه های پیشنهادی را ارائه می دهیم.

حتی الامکان سعی بر انتخاب نام دامنه ای است که شغل شما یا حرفه شما را با یک یا دو کلمه معرفی کند.

بعد از انتخاب نام دامنه نوبت به خرید دامنه است.

سایت های ارائه دهنده زیادی برای خرید دامنه در بستر اینترنت فعالیت می کنند، ما با توجه به تجربه چندین ساله خود و کار کردن با اکثر شرکت های مختلف در این زمینه، کار خرید دامنه را انجام می دهیم.

2- انتخاب هاست یا فضای میزبانی وب سایت شما

بعد از ثبت دامنه نوبت به خریدن هاست یا فضای میزبانی وب سایت شماست، جایی که فایل های وب سایت شما داخلش ذخیره میشود و از اهمیت بالایی برخوردار است از جمله امنیت و بکاپ گیری منظم از وب سایت شما.

خوشبختانه وب پناه خدمات هاست و فضای میزبانی را با بالاترین کیفیت خدمت شما عزیزان ارائه می دهد و در صورت نارضایتی شما بکاپ سایت را در اختیارتان قرار می دهد.

سعی و تلاش وب پناه بر این است که مشتریان با رضایت خاطر فعالیت های اینترنتی خود را به ما بسپارند.

3- طراحی وب سایت

اصلی ترین قسمت در راه اندازی وب سایت، طراحی وب سایت است که جایگاه شما را در دنیای دیجیتال مشخص می کند.

وب پناه با تکیه بر تجربه چندین ساله و پشتیبانی 24 ساعت همواره مراقب کسب و کار آنلاین شماست. برای ارتباط با وب پناه کافی است از صفحه ارتباط با وب پناه دیدن بفرمایید.

ذائقه مردم به سمت و سویی می رود که اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور نداشته باشد خواه ناخواه از بازار حذف می شوید، بهترست زودتر این مسیر را با وب پناه آغاز کنید تا از غافله ی دنیای دیجیتال عقب نمانید.

طراحی و توسعه وب سایت وردپرس همراه با وب پناه

وب پناه با تجربه اندوخته شده در طی سال ها در راه اندازی وب سایت های وردپرسی خبره شده است. تیم وب پناه با طراحی بیش از 330 سایت وردپرسی تا این زمان همراه شما است.

تیم وب پناه در نصب قالب، تغییر قالب، اصلاح قالب، افزودن امکانات به قالب، طراحی پلاگین و … متخصص است.

وب پناه از شروع این مسیر تا زمانی که بتوانید از کسب و کار اینترنتی خود بهره وری داشته باشید همراه شما است.

وب پناه وب سایت شما را طراحی می کند، بهینه می کند، برند سازی می کند، امن سازی می کند و … .

اگر به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد با انواع پست های سفارشی، طبقه بندی ها، API ها و یا افزونه های اختصاصی هستید وب پناه به طور خاص نیازهای شما را بر طرف می کند.

وب پناه وب سایت شما را برای موتورهای جستجوگر اینترنتی بهینه می کند و تلاشش بر این است که کسب و کار شما رونق پیدا کند و در این وضعیت اقتصادی شکوفا شود.

ممکن است تا به الان با شرکت های مختلفی در این زمینه همکاری کرده باشید اما رضایت خاطر و نتیجه دلخواهتان به دست نیامده باشد، وب پناه دقیقا در این نقطه به کمک شما می آید.

شالوده اصلی اعتقادات شرکت وب پناه داشتن صداقت با مشتری و کمک به رونق کسب و کارهاست، کسب در آمد هیچگاه در درجه اول برای ما قرار ندارد.

ما در تلاشیم سهمی هر چند کوچک در آبادی کشورمان داشته باشیم.

طراحی وب سایت وردپرسی

وب پناه

این مقاله به کوشش هیئت تحریریه وب پناه تولید شده است. تک تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در آگاه سازی فعالان حوزه دنیای وب داشته باشیم.

آخرین مطالب:

دیدگاه (2)

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
  1. Profile Picture

    علی دوستی

    سلام علیکم، ایجاد تغییرات داخل سایت وردپرس چقدر هزینه داره؟ ی سایتی داریم میخوایم چنتا فیلد به قالبمون اضافه کنیم و ی سری تنظیمات.

    • Profile Picture

      وب پناه

      سلام عرض میکنم خدمتتون، ایجاد تغییرات بستگی به میزان تغییراتی داره که قرار انجام بشه. ی چنتا فیلد اضافه کردن هزینه زیادی نداره.

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!