جدید آموزش

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

هنوز هم به روش سنتی خرید و فروش را انجام می دهید؟ آیا برای معرفی کردن محصولات خود وابسته به حضور فیزیکی هستید؟ اصلا چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

ما دلایل شما برای نداشتن یک وب سایت یا حضور در اینترنت را می دانیم! فکر میکنید ایجاد یک وب سایت نیاز به هزینه های سنگین و دانش پیچیده ای دارد؟

اگر به تنهایی و بدون راهنما قدم در دنیای دیجیتال بگذارید قطعا با هزینه های سنگین و پیچیدگی های غیر قابل فهم رو به رو می شوید.

نگران نباشید وب پناه در این مسیر همراه شماست، کافی است با ما در ارتباط باشید. روی ارتباط با وب پناه کلیک کنید. وب پناه با ایجاد بستر مناسب برای رشد کسب و کارها در فضای دیجیتال شما را در این مسیر یاری خواهد کرد.

گوگل چی میگه؟

در دنیای مدرن امروزی دیگر خبری از گشت و گذارهای طولانی در خیابان و بازار برای خرید نیست! شما به راحتی می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت تمامی قیمت های اقلام مورد نیاز خود را دیده مقایسه نمایید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت گوگل 81% درصد مردم قبل از خرید محصول خود در مورد آن در اینترنت جست و جو می کنند!

شاخص ترین دلیل برای حضور شما در اینترنت وجود بازار 81% است. اگر کسب و کار شما در این بازار دیجیتال وجود نداشته باشد یک بازار هدف 81% مردمی را از دست می دهید. اگر هنوز هم برای ایجاد وب سایت خود دچار شک و تردید هسید با ما همراه باشید.

– حضور در بازار دیجیتال کسب و کار شما را محدود به مکان نمی کند.

81% درصد از مردم قبل از تصمیم گیری در هر موردی از قبیل خرید و فروش، پروژه دانشگاهی، پایان نامه، فرصت شغلی و … در در دنیای دیجیتال در موردش تحقیق می کنند. اگر شما حضوری در اینترنت نداشته باشید هیچ فرصتی برای گرفتن سهمی از این بازار نخواهید داشت!

یک وب سایت به صورت شبانه روز 24 ساعت در طول 365 روز سال فعالیت داشته و کسب و کار شما را در هر ساعتی به کاربران معرفی می کند.

– یک وب سایت رسمی به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

دلیل داشتن وب سایت برای کسب و کارمان چیست؟ ایجاد یک وب سایت و حضور در دنیای دیجیتال در قدم اول باعث ایجاد حس اطمینان و افزایش اعتبار در نظر مشتری و کاربر می شود. همچنین یک وب سایت تخصص و موقعیت کسب و کار شما را در بازار نشان می دهد.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت مایکروسافت، 56% درصد از مردم، شرکت ها و کسب و کارهایی را که در دنیای دیجیتال فعالیت ندارند و فاقد وب سایت هستند را قابل اطمینان نمی دانند!

– فراهم کردن یک وب سایت خیلی پر هزینه و پیچیده نیست.

برای ایجاد وب سایت خود کافی است با وب پناه در تماس باشید، شروع کننده مسیر شما هستید اما ادامه دهنده مسیر تیم وب پناه است.

تیم وب پناه با طراحی اولیه سایت و ایجاد بستر مناسب برای حضور در دنیای دیجیتال و ارائه آموزش های لازم برای فعالیت شما در فضای مجازی در کنارتان است.

– وب سایت باعث ایجاد صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود.

دلیل داشتن وب سایت برای کسب و کارمان چیست؟ شما می توانید به صورت سنتی ساعت ها با تلفن خود با مشتریان صحبت کنید و در آخر بدون نتیجه از خرید و فروش منصرف شوید!

شما با کمی هوش و تغییر در نحوه خرید و فروش می توانید مشتری های خود را بیابید. یکی از مزیت های فضای مجازی این است که مشتری به دنبال شما می گردد و مثل بازار سنتی احتیاج به تجربه چندین ساله برای حفظ مشتری نیست.

– خودتان اوضاع را کنترل کنید و برند خود را بسازید.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟ یک وب سایت به عنوان بستر معرفی شما و درک آنلاین از کسب و کار شما در بازار دیجیتال است، طوری که اکانت های ساخته شده در برنامه های اینترنتی قادر به ارائه آن نیستند. داشتن وب سایت این امکان را برای شما فراهم می کند که موقعیت خود را داخل بازار اینترنتی پیدا کنید.

فعالیت در دنیای دیجیتال هم مثل بازار سنتی احتیاج به دانش پایه و انجام دادن صحیح کارها دارد چون مردم نظرات خود در مورد نحوه کار کرد شما را داخل وب سایت قرار میدهند و 79% خوانندگان اهمیت زیادی به نظرات دیگران می دهند.

– حضور خود را گسترده تر از قبل کنید.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟ عادات مردم در حال تغییر است و اگر شما با این تغییرات همراه نباشید دیر یا زود جایگاه خود را از دست خواهید داد! اکثر مردم از کسب و کار شما انتظار دارند که خدمات خود را به صورت اینترنتی هم ارائه دهید.

آدرس وب سایت خود را داخل کارت ویزیت و سایر تبلیغات خود قرار دهید، اینکار باعث میشود مراجعه کننده ها دقیقا بدانند در کجا دنبال شما بیایند و از خدماتتان استفاده کنند. هر چقدر مردم درباره ی شما و کارتان بیشتر بدانند باعث جذب بیشتر مشتری و افزایش اعتبار شرکت شما می شود.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

وب پناه

این مقاله به کوشش هیئت تحریریه وب پناه تولید شده است. تک تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در آگاه سازی فعالان حوزه دنیای وب داشته باشیم.

آخرین مطالب:

دیدگاه (3)

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
  1. Profile Picture

    حسن آذری

    سلام، قیمت پایه واسه ی سایت وردپرس شرکتی چقدر؟ در ضمن قصد داریم ی سری امکانات اختصاصی در سایتمون ایجاد کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • Profile Picture

      وب پناه

      سلام خیلی خوشحالیم که در خدمت شما هستیم، قیمت طراحی سایت بر پایه وردپرس بر اساس نیاز شما محاسبه میشه ی سایت شرکتی با تمامی امکانات حدودا بین 2 تا 3 ملیون هزینه داره. در مورد امکانات اختصاصی هم باید صحبت بشه دقیقا چه امکاناتی در نظرتون هست که قیمت منصفانه ارائه بشه.

      • Profile Picture

        حسن آذری

        خیلی ممنون از پاسخگوییتون باهاتون تماس خواهم گرفت.

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!